Rano je jutro. Zelena površina oko jedne srednje škole osvijetljena je plavim svjetlom.

Mala skupina učenika i nastavnika promatra kako se glavni inspektor Bruno Schumann približava s kordonom policajaca, a u tom trenutku dotrčava jedan uzrujan čovjek. Tom Farber očito je zabrinut zbog toga što se njegovoj kćeri Maili nešto moglo dogoditi. Prema truplu koje leži s jasno vidljivim znakovima davljenja na vratu jasno je da je ipak riječ o gospođi srednjih godina. Schumannu odmah upadaju u oči tamno obojena kosa s plavim izrastom i oteklina koja je posljedica operacije nosa.

Ni u privatnom ni u poslovnom okruženju ubijena Tina Seeland ne navodi Schumanna na mogući motiv počinitelja. Suprug Rainer Seeland žaluje zbog velike ljubavi svog života, a Tinina kolegica Ilona opisuje jednu ženu koja je uživala u životu i koja je provodila dane u frizerskom salonu i našla svoj životni poziv kao slobodna umjetnica. Kad se u neposrednoj blizini mjesta zločina u pješčaniku otkrije truplo sedamnaestogodišnje Maile, Schumann pomisli da su ta dva ubojstva povezana. Je li počinitelje, kad su pokapali Mailu, iznenadila Tina Seeland pa su je morali ukloniti s puta?

Budući da je Maila bila vrlo izazovno odjevena, inspektori ne isključuju seksualno motiviran zločin. Videoklipovi koje je žrtva sama snimila i koje Schumann otkriva skrivene na USB-u u sobi adolescentice upućuju na to da je riječ o seksualno vrlo aktivnoj mladoj dami – otkriće je to koje njezin otac u neobuzdanom bijesu odbija. Mailin prijatelj iz razreda Bent, s kojim je djevojka imala seksualne odnose, dolazi u fokus istražitelja. No dokazni materijal nije dovoljan za uhidbeni nalog. Schumann grozničavo traži neku poveznicu između dvaju slučajeva. Zašto je Tina stalno mijenjala svoju vanjštinu? Je li ona možda bila prava žrtva, a Maila se, nažalost, našla na krivom mjestu u krivo vrijeme?