Uz matični kanal Novu TV uz bok staje zabavni kanal Doma TV koja osim pozicije najgledanijeg specijaliziranog televizijskog kanala u Hrvatskoj, sada zauzima i poziciju drugog najgledanijeg komercijalnog kanala.

Uz matični kanal Novu TV uz bok staje zabavni kanal Doma TV koja osim pozicije najgledanijeg specijaliziranog televizijskog kanala u Hrvatskoj, sada zauzima i poziciju drugog najgledanijeg komercijalnog kanala.
O tome svjedoče rezultati gledanosti posljednja dva tjedna (od ponedjeljka do petka) kada je Doma TV ostvarila izvrsne rezultate u udarnom terminu od 20-23 sata na ciljnoj skupini 4+, kojima je s ostvarenim udjelom u gledanosti od 9,32 posto pretekla (uz ostale specijalizirane kanale) i opće nacionalne kanale RTL i HTV1.

Gledatelji koji u posljednja dva tjedna u vremenu od 20-23 nisu pratili nogometne sadržaje, uživali su prvenstveno u programu Nove TV, ali i u američkim serijama koje emitira Doma TV.
U navedenom slotu kada se prikazuju serije Navy CIS LA, Navy CIS i Trinaesti/Charliejevi anđeli uz kanal Doma TV bilo je u prosjeku dnevno više od 140 tisuća gledatelja, nadmašivši broj gledatelja RTL televizije od 102 tisuće gledatelja i HTV1 od 113 tisuća gledatelja. RTL 2 u tom je slotu prosječno dnevno pratilo 52 tisuće gledatelja.

Rezultati pokazuju da gledatelji vole uživati u bogatom serijskom programu ovog zabavnog kanala, a najviše uz američku kriminalističku seriju Navy CIS, uz koju je u prosjeku svaki dan bilo gotovo 180 tisuća gledatelja.

Na komercijalnom targetu 18-54 rezultati u protekla dva tjedna (od ponedjeljka do petka) također su na strani Doma TV-a. U udarnom terminu od 20-23 sata Doma TV ostvaruje udio u gledanosti od 8,59 posto.


Izvor podataka:
AGB Nielsen, 16.06. – 03.07.2014. od 20 do 23 sata, 4+ (od ponedjeljka do petka)
AGB Nielsen, 16.06. – 03.07.2014. od 20 do 23 sata, 18-54

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju